מטיק // שיעורים פרטיים בפיזיקה

שיעורים פרטיים בפיזיקה

מגוון שיעורים פרטיים, יחס אישי לכל תלמיד ומחויבות לתוצאות

רשת מטיק מרכזי למידה מציעה שיעורים פרטיים וקבוצתיים בפיזיקה לתלמידי חטיבת הביניים והתיכון, בסניפים שלנו ברחבי הארץ ובשיעורי אונליין. אנחנו בונים תכנית לימודים אישית לכל תלמיד המבוססת על אבחון ייחודי הבודק את דרך החשיבה,  הרמה, הצרכים והמטרות של כל תלמיד.
עם שיטת הלימוד שלנו תגיעו תוך 3 חודשים לשיפור של 30% ויותר בידע ובתוצאות שלכם בפיזיקה.

למה ללמוד אצלנו שיעורים פרטיים בפיזיקה?

אבחון צורת החשיבה ותכנית פרטנית מדויקת
אנו עורכים אבחון ייחודי לכל תלמיד כדי שנוכל להכיר ולהבין את הצרכים שלו ואת צורת החשיבה שלו במהלך שלושה שיעורי התנסות. כך, נדע איך להסביר לתלמיד את החומר ולתרגל אותו בצורה המתאימה לו. בנוסף, על בסיס האבחון, חומר הלימוד בכיתה ומטרותיו של התלמיד, נבנה לתלמיד תכנית לימוד מדויקת שתביא אותו להצלחה.

ליווי רציף והקניית הרגלי למידה
התלמידים של מטיק לומדים באופן רציף וקבוע מכיוון שתהליך למידה הדרגתי, מעמיק את ההבנה של התלמיד בחומר הנלמד, עוזר לו לעמוד בקצב הלימוד של הכיתה ומייצר אצלו הרגלי למידה מיטיבים. 
כמו כן, אנחנו מלמדים את התלמידים אסטרטגיות למידה המסייעות להם בהכנת שיעורי הבית, ביצירת מוטיבציה ללימודים ובהקשבה בכיתה. כך, תלמידים שמגיעים אלינו לשיעורים פרטיים בפיזיקה, משתפרים גם במקצועות לימוד אחרים.

סימולציות, מרתונים ואסטרטגיות לפתרון מבחנים
כחלק מתהליך הלימוד אנו מכינים את התלמידים לקראת מבחנים ומלמדים אותם אסטרטגיות לפתירת המבחן. כמו כן, כדי שלתלמידים יהיה קל יותר להתמודד "ברגע האמת", אנחנו עורכים סימולציות ומבחני תרגול כדי להכין את התלמידים למבחנים בבית הספר ולבחינות הבגרות בפיזיקה.

קשר רציף עם המורים וההורים של התלמידים 
כדי למקסם את תהליך הלמידה, אנחנו נמצאים בקשר רציף עם מורי בית הספר והורי התלמיד וכך נשארים מעודכנים בתכנית הלימודים, במועדי המבחנים ובאתגרים אישיים של התלמיד. 

אילו מסלולי לימוד אנחנו מציעים?

מורה פרטי לפיזיקה: שיעור אחד על אחד עם מורה פרטי המתאים לתלמידים שצריכים לסגור פערים או ללמוד נושא מסוים. בכל שיעור נלמד את החומר התאורטי של הנושא, נדגים כיצד פותרים תרגילים בנושא ונמשיך לתרגל שאלות דומות במסגרת השיעור.

שיעורים בזוגות: שיעור לשני תלמידים הנמצאים באותה הרמה בפיזיקה ומעוניינים שהלימוד יתמקד בנושא מסוים. השיעור כולל לימוד תיאורטי, הדגמה והדרכה בפתירת תרגילים, עבודה אישית של התלמידים וכן הנחיות כיצד להמשיך ולתרגל בבית.

קבוצות למידה בפיזיקה: לימוד בקבוצות קטנות של 3-6 תלמידים עם ליווי צמוד של מורה מקצועי ומיומן, כשכל תלמיד מתקדם באופן אישי לפי הרמה ותכנית הלימודים האישית שלו.
למידה בקבוצה קטנה מעודדת עבודה עצמאית ואחריות אישית, מגבירה את המוטיבציה של התלמידים ותורמת לביטחון העצמי שלהם. מהניסיון שלנו, למידה בקבוצה קטנה היא היעילה ביותר עבור רוב התלמידים.

מרתונים לפני מבחנים: מרתונים ממוקדים לפני מבחנים או בחינות הבגרות בפיזיקה, הכוללים לימוד ותרגול של חומר הלימוד וסימולציות של הבחינות.

שיעורים פרטיים בקיץ: שיעורים במהלך חופשת הקיץ לתלמידים שמעוניינים לעבור למגמת פיזיקה, להשלים פערים לפני תחילת השנה או להתקדם בחומר הלימוד.

שיעורי אונליין בפיזיקה: שיעור פרטי בפיזיקה דרך המחשב עם מורה פרטי של מטיק. כך תוכלו ליהנות מהידע והתרגול מבלי שתצטרכו לצאת מהבית.

למי מיועדים השיעורים הפרטיים של מטיק?

לתלמידים שצברו פערים בחומר הלימוד בפיזיקה
לימודי הפיזיקה הם מאתגרים ומורכבים, ולכן תלמידים רבים מתקשים לעמוד בקצב הלימוד בכיתה וצוברים פערים בחומר הלימוד.
אנו במטיק נבנה תכנית לימודים אישית שתסייע להשלמת הפערים במהרה והדבקת הקצב של הכיתה.

לתלמידים שמעוניינים להגיע לציונים גבוהים בפיזיקה
הצלחה בלימודי הפיזיקה יכולה לעזור לתלמידים בהמשך הדרך, בקבלת תפקידים מעניינים ומשמעותיים בצבא, ובשיפור סיכוייהם להתקבל ללימודים אקדמאיים בפקולטות להנדסה או מדעים.
במטיק נסייע לתלמידים לשמור על הרמה הגבוהה בפיזיקה כדי שכל הדלתות יהיו פתוחות עבורם.

לתלמידים שרוצים להתכונן באופן ממוקד למבחנים ולבגרות בפיזיקה
לעיתים לפני מבחנים התלמידים חווים לחץ רב וזקוקים לעזרה ממוקדת בלמידה לבחינה. כמו כן, לתלמידים רבים יש חרדת בחינות אשר יכולה להשפיע עליהם גם במהלך הבחינה עצמה.
אצלנו תוכלו להצטרף מרתונים ממוקדים למבחנים ולבחינות הבגרות בפיזיקה הכוללים גם סימולציות המדמות את הבחינה שמסייעות להפחתת הלחץ לפני הבחינה ובמהלכה.

המורים הפרטיים לפיזיקה של מטיק

את השיעורים של מטיק מלמדים מורים אקדמאים שעברו הכשרה מקיפה על תכנית הלימוד של משרד החינוך ועל שיטות הלימוד הייחודיות של מטיק המתמקדות במיקסום היכולות של התלמידים והקניית אסטרטגיות למידה.
המורים הפרטיים והקבוצתיים שלנו בעלי ניסיון של שנים בלימוד פיזיקה ויש להם מוטיבציה גדולה לעזור לתלמידים להגיע להצלחה בלימודים ואף ליהנות מתהליך הלמידה.

השאירו פרטים ונמצא את השיעור המתאים לכם:

לקריאה נוספת

תלמידים והורים מספרים:

השאירו פרטים ונמצא את השיעור המתאים לכם:

אודות מטיק

סניפי מטיק

נוסחאות בפיזיקה

תלמידים והורים מספרים:

לפרטים נוספים